Booking

Bestill bord og opplev kinesiske smaker i hjertet av Oslo – perfekt for alt fra intime middager til større samlinger.

Finner du ikke bord på ønsket tidspunkt? Ring oss uansett på telefon +47 22 93 34 50. Kanskje klarer vi å oppfylle ønsket ditt, likevel! Du kan også se ledighet i en av våre andre restauranter.

Forespør selskap (over 8 personer)

NB: Dette er kun en forespørsel.
Vi vil svare deg så fort som mulig med en bekreftelse om vi har tilgjengelig bord på ønsket dato.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere bord for kun dessert og drikke?

Nei, dessverre. Vi har spiseplikt for alle våre gjester. Spiseplikten innebærer at alle må minimum bestille én hovedrett eller to småretter.

Er det mulig å flytte reservasjonen min fra uteservering til inneservering, eller omvendt?

Flytting av bord mellom inne- og uteservering avhenger av kapasitet. Vennligst kontakt oss på e-post eller telefon, så sjekker vi mulighetene for deg.

Kan jeg reservere et spesifikt bord/område i restauranten?

Vi tar imot ønsker om bordplassering og vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre. Det er dessverre ingen garanti for at ønskene alltid blir oppfylt.

Kan dere tilpasse etter allergi?

Hos oss legger vi rette for allergi, men kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.

Har dere vegetariske/veganske alternativer?

Ja, vi har både vegetarianske og veganske retter på menyen. I tillegg kan flere av rettene våre tilpasses etter ønske – enten du foretrekker plantebasert, ønsker å fjerne enkelte ingredienser, eller har spesifikke preferanser. Vi anbefaler at du tar en prat med servitøren når du er hos oss – spør gjerne hva som kan skreddersys, så finner vi en god løsning sammen!

Er det tillatt med kjæledyr i restauranten?

Kjæledyr er dessverre ikke tillatt på inne- eller uteserveringen. Kun servicehunder er tillatt. Vennligst gi beskjed på e-post i forkant av reservasjonen dersom du har med servicehund.

Er restauranten handikaptilpasset?

Ja, hos oss har vi både handikaptilpasset inngang og toalett. Vennligst gi oss beskjed når du booker bord, så sørger vi for at dere får en handikapvennlig plassering, enten innendørs eller utendørs, alt etter hva som passer best for dere.

Kan jeg ha med barnevogn?

Av sikkerhetsgrunner tillater vi dessverre ikke barnevogner i restauranten vår, og har heller ikke barnestol. Dere kan imidlertid gjerne ta med en bærebag til den lille. Dere finner barnevognsparkering ved inngangen eller i garderoben under middagen.

Hvor lenge holdes bordet av hvis vi blir forsinket?

Vi holder av bordet ditt i 20 minutter. Om dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon. Vi minner om at du ikke har bordet lenger enn sittetiden på din reservasjon dersom du kommer for sent.

Kan jeg betale med faktura?

For å kunne betale med faktura må dere kontakt oss på dinner@dinnerbarcode.no senest 3 dager før besøket. Vi fakturer bare bedrifter, ikke privatpersoner.

Er røyking tillatt på uteserveringen?

Nei, røyking er ikke tillatt på uteserveringen, og vi har heller ikke dedikerte områder for røyking.

Vi planlegger sammen

Ta kontakt per telefon eller e-post om du har noen spørsmål,
eller send oss en forespørsel under.